Here we go: Leporello Video

During the last days/weeks I showed the collages of my 5 meter leporello.  Here you can see how it looked like when I was working on it – with my left overs from former projects. I worked pretty quickly and intuitively, what was fun. And this is how my 5 meter leporello looks „in the flesh“. Now I´m thinking on using the back, too. We will see.

In den letzten Tagen/Wochen hab ich die Collagen von meinem 5-Meter-Leporello gezeigt. Hier kannst Du sehen, wie es aussah, als ich daran gearbeitet habe – mit meinen aus vorherigen Projekten übrig gebliebenen Bildelementen. Ich habe recht schnell und intuitiv gearbeitet, was mir viel Spaß gemacht hat. Und so sieht das Leporello „in echt“ aus. Nun überlege ich, auch noch die Rückseite zu nutzen. Wir werden sehen.

[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=4zM8jRVWyKM&feature=youtu.be‘]